Ännu en lista jag har snott av Rebecca

Ditt namn? Amanda
Din ålder? 17, HAHA låter helt mesigt:P kan glädjas med att jag fyller 18 den 21 juni:)
Din längd? 162cm brukar jag säga men det nog lögn. Är nog mer 160cm
Smeknamn? Amanda, Gange, Gangenäs och massa gulligull av Marcus
Hårfärg? Jag säger rött andra säger brun-guld
Var bor du? Hörby
Vad gör du på fritiden? Ingenting, Tränar lite då och då men har blivit för lat:P
Vad vill du jobba som när du blir äldre? kan inte stava till det
Trivs du med dig själv? Ja, med all rätt!
Kan du visa dig utan smink? Hade jag fått denna frågan för två år sedan hade det varit ett strikt nej. Men nu, JA.
Någon vana/ovana?  Stavar som en kråka.
Har du önskat du var det motsatta könet? Ja, så man kan stå och kissa.

Vilken vän har du haft längst? Julia tror jag.
Vilka vänner berättar du allt för? Hanna och Kelly! där vet jag att det stannar!
Hur många nära vänner har du?
Vet många personer vet vem du är? Ja, och jag kan inte fatta varför. Så intressant är jag inte.
När träffade du senast någon kompis? Idag
Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? Njä
Vill du ha ett förhållande? Ett med en rik snubbe skulle inte suttit fel;P
Vill du att din partner ska vara äldre eller yngre än du? Har alltid fallit för äldre
Tycker någon om dig mer än som vän? Mm<3
Har du kramat någon du tycker om inför folk? Låt mig tänka, hmm, ja jag tror det. :D

Har du någon fobi? fobi för att vara ensam?
Har du någon allergi? ja
Vad tänker du på innan du somnar? Inatt kunde jag inte somna för jag kom på exakt hur jag ville klippa mig.
Vad är det första du tänker på om du ser en person? vet inte.
Vad kommer först, vännerna eller kärleken? ?

Hade du velat byta liv med någon?
Vad skulle du göra om du varit det motsatta könet för en dag? Runkat. Sexat också!
Vad är sexigast, naket eller underkläder? Underkläder.
Längtar du tills din nästa födelsedag? JAA:)
Senaste personen som såg dig gråta? Minns inte
Senaste låten du lyssnade på? Brolle Jr - In the ghetto. Rasmus tyckte att den var svinbra så han tvingade mig att lyssna på den:) Helt OK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0