nu var det över

Så, svenska muntliga är klart och jag var skitnervös!
När jag sedan kom hem vid 12 så gick jag direkt ut och lade mig på vårt trädäck. Och somnade.
Vakna och kom på att jag säkert kommer bränna mig om jag ligger där så jag gick bara innanför dörren och somnade på golvet.
När jag sedan vaknade där ifrån tyckte jag att det var hort och kallt så jag gick och lade mig i soffan och somnade där med.
Vaknade sedan vid 4 av  att det ringde och "hej baby är du hemma? då kommer jag till dig!"
Snabbt springa och ta på sig en tröja och göra en macka som min vän sedan skule äta när han var här.
och nu har Kärrman nyss åkt och nu är jag ensam igen:S

Oskar är dessutom hemma nu.
Har glömt att berätta det.
Rackaren kör till och med bil:P
Kan förstå att man inte pallar att bara ligga hemma i sängen.
och såklart kör han automatare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0