jag måste sluta drömma

Jag hatar att drömma drömmar man inte vill drömma.
Idag lädde det till att jag vaknade gråtandes:(
Kan inte sluta tänka på vad jag drömde det gjorde ont i hjärtat på mig.
Alltså egentligen.. det var en svin dum dröm men så himla verklig:P
           Marcus blev bög. Men han ville inte göra slut med mig.
           så jag fick sitta hemma och lida sammtidigt som han var ute med Arvid.
          ARVID av alla:P
          Marcus ville aldrig pussas med mig men jag skulle ändå vara där.
          JA, sjuk dröm i allfall!

Så jag fick väcka Marcus och fråga om han ville pussa på mig med ögonen fulla av tårar.
Trodde ju fortfarande att det var sant.
"Men älskling vad är det?" och sedan massa pussar.
Haha nu kommer jag också ihåg att jag frågade honom om han vara kär i killar.
Men det var han inte.

På tal om något annat så är Marcus på väg hem nu:)
Wiee♥




Kommentarer
Postat av: Hannizzzzpuss

awww söte! på tal om drömmar, jag drömde att affe hade en annan samtidigt som mig.. =( =( dumma honom!

2009-04-30 @ 16:57:55
URL: http://hannizzpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0