En förklaring

Jag hade så jäkla mycket fel. fel om dig!

Jag är inte död. Jag lever.
Lever ett underbart liv:)


Anledningen att det inte har hänt så mycket på bloggen är för att det hände allt för mycket i mitt liv under en kort tid.
Lämnad. Sviken. Glad. Älskade. Sviken. Accepterad. Sviken. Sviken.
Ungefär sådär.
Många människor inblandade.
Jag gillade det och jag gillade det inte.
Jag är fruktansvärt glad att jag lärde känna dig.
Några år och det är inte förran nu jag vet hur du är.


Sitter hos Hannizpuss vid hennes dator nu medan hon gör en planering för morgondagen:)
förstår inte vad det är hon oroar sig över. det är enkelt.
Skola. Jobba. Hem och duscha. Förkrök. 18års fest.
HALLÅ? tilloch med jag vet hur din morgondag ser ut. HELT UTANTILL?!

Saknar hjärta som ligger hemma och väntar på att det ska bli i morgon så jag kan komma hem:)
Jag älskar dig Mackis.
Glöm aldrig det! oändligt med mys på underarmen! (triceps?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0