flippa inte mannen

Försov mig såklart i morse.
Hann förvisso med tåget som jag skulle men dörren stängdes precis bakom ryggen på mig. Det var på håret.
Jag var nog fan fortfarande full i morse.
Jag tror det för att:
Jag trillade i trappan
Jag snubblade på tåget. TVÅ GÅNGER
Folk tittade jätte mycket på mig men jag slängde bara bort luggen med handen och gick vidare.
Blir bäst så.
Låttsades att det inte gjorde ont men det gör det.
På stortån.

Sitter i skolan och väntar på att vi ska ha något slags möte om projektarbetet klockan elva.

Klockan tre tar jag tåget hem för att bre lite bullar och sedan sticka ut på picknick med bejb:)
Ska också ta en runda med fyrhjulingen.
Idag är nog vår mysar dag.

Föresten är jag jätte bajsnödig!
puss amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0