Nu har skolan börjart igen

och jag fick gå upp 05.40 för att hinna i tid till skolan som började klockan 08.00.
Där första lektionen var Fotografisk bid. Nu väntar jag på att klockan ska bli ett då jag kan ha min andra lektion som är Naturkunskap A som jag ska komplitera.
OCH SEN BÄR DET AV HEMMÅT:)
Inte fan går det snabbare att åka till skolan med tåg. Tar exakt lika lång tid som med bussen förr.
Meningslöst.
Mackan sov hos mig i natt och vi spelade Age of empires hela natten:)
Får aldrig nog:P
Ville egentligen bara ligga kvar hos honom i morse men skolan väntade:(

Well Niklas eller Niclas, (vet inte hur) väntar på mig så vi kan gå och äta. är väll bäst att göra det då:)

Kommentarer
Postat av: mamma

gomorron hjärtat=)

ha en bra dag i skolan ..

fast vi ses kanske innan , för jag kör strax hem

pussss

2009-08-19 @ 07:05:24
Postat av: Svar:

Dulle dig mimmi:D vi hann ses:)

2009-08-19 @ 13:23:27
URL: http://amandagangenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0