om du inte kännde mig så gör du inte det nu heller

Namn Amanda
Ålder 18
Bor Höör eller östraby;)
Syskon Srorasyster och storasyster
Född 91 06 21
Ögonfärg Blå
Längd 162
Skostorlek 37-38
Höger eller vänsterhänt Höger
Stjärntecken Tvilling
Hårfärg Brunt just nu. Annars en färg jag inte kan förklara. typ rött.
Födelseort ?

DAGENS.

Låt Himlen är oskyldigt blå - Ted gärdestad
Saknad Pappa
Kläder blå miss sixty och svart linne från Jc
Underkläder Fulaste gula trosor
Mat Choklad:S
Köp Ingenting
Göra sen Jag ska snart få tummen ur röven och gå hem till Max
Godis ÅHHH choklad:(
Pinsammaste inget än. men det kommer:P
SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp? Har aldrig provat
Tycker du om godis? Jaaa:(
Hur många gånger i veckan äter du godis? Alltid.
Äter du oftast nyttig mat? Nej
Tycker du att du själv är söt/snygg? Vissa dagar
Ger du mycket komplimanger till andra? Ja. nästan alltid.
Är du nöjd med ditt förnamn? Nej jag tycker att det är skit fult. men jag skulle inte vela heta något annat.
Tycker du att du själv är smart? När jag lägger manken till
Vad är det sämsta hos dig? Att jag alltid litar på folk
Vad är det bästa hos dig? Glad
Har du bra självförtroende? Japp
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? ibland inga alls ibland nästan en hel dag.
Tycker du om att umgås med tjejer? Få!
Känner du dina grannar? Nej.
Vad har du för färg på dina underkläder idag? gul och bjå:S gräsligt. men jag har man så jag behöver inte bry mig. Han ser ändå bara mig med dom av.
Äger du några Björn Borgkalsonger? trosor
Hur många? 4
Är du en Björn Borgfjortis? Nej, mega obehagliga:S
Gillar du skolan? inte om jag måste gå om
Spelar du något instrument?
Sporter/aktiviteter du är engagerad i? inget:(
Har du några tatueringar? nej
Har du några piercingar? ja
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? hahah måååånga
Tycker du om djur? när dom är små:)

BRUKAR DU...

Sova?
Ja, jag är nog världens tröttaste människa
Ta mediciner du inte borde? Nej
Snusa? Nej
Skada dig? Nej
Klä dig i svart? yes
Lita på folk? MM idiot som man är!!!!!!
Skada dig med flit? Nej
Drömma mardrömmar? Ja, varje natt.
Gå i skolan? jap
Gå i kyrkan? Bara vid bröllop, dop och liknande
Ljuga? nej
Vilja dö? för att se vad som händer. men NÄ!

HAR DU...

För många vänner?
Nej, men de bästa man kan ha! 
Någon psykisk sjukdom? Nej
Skadat någon? Ja
Färgat håret? Jaa
Egen dator? Nej
Gjort bort dig rejält? Varje dag. Vad fan gör det?

ÄR DU...

Snäll?
ibland
Snygg? Nej
Söt? hoppas jag
Kort? ja
Klantig? jätte
Kär? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0