My friend got a girlfriend and he hates that bitch

...He tells me everyday!!

Jag händge upp den sista jultjärnan idag:)
Fast där fattas fortfande en lampa i så Marcus får köpa det i morgon.
IDAG kommer Marcus och säger att han är sugen på att festa. Varför är han aldrig det på helgerna när vi andra festar?
Det kan man fråga sig!!

Jag har märkt hur mycket jag och Marcus tävlar mot varandra:
1.
Vem som kan sjunga högst i bilen!
2.Sten, sax, påse?
3.Vem som är starkast!
4.Tvspel i mängder!
5.Vem som orkar mest glass.
6.Vem som kan springa in snabbast från bilen.
7.Vem som kan skrämma den andra mest.
8.Denna listan kan bli lång!!...

och trots att han alltid förlorar så älskar jag honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0