Nu är det snö och å blir håret krylligt!

Blev att jag hoppade av i Eslöv istället igår.
(blev halvt tvingad)
Tittade på film och kastade lite snöbollar.
Efter att Marcus var klar med besiktningen hämtade han med sen var vi ute och körde till halv elva.
Jag tycker faktiskt att det är mysigt.
Somnar nästan alltid men det får jag inte för Marcus så han väcker mig lika snabbt igen.

Johanna sitter här med mig nu och hon ska snart följa med mig på min mattelektion.
Det tycke jag är bra för då kan hon hjälpa mig när inte jag fattar:)


Vad är detta för djur?

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är en Highland cattle :)

2009-12-16 @ 13:19:31
URL: http://wanadin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nu ljuger du?:P

2009-12-16 @ 15:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0