tjohop

Marcus tyckte att han var lide cool och tände en cigarett innomhus. Tittade på mig som ser du vad jag gör? Jag tittade bara tillbaka, sen fick han ångest och sprang ut.

Har ju för fan sagt att man inte ska bråka med mig!

Körde ut till Hampus idag för att köra isönder bilarna som ändå inte skulle gått igenom besiktningen.
varken Hampes eller Marcus bil är särskilt fina nu. De var förvisso redan sönderkörda igår men idag blev det inte bättre:)

Jag vill att du hör av dig för jag har inte mod att göra det själv!


Kommentarer
Postat av: mamma

kan jag hjälpa dig ??

2009-12-14 @ 10:31:32
Postat av: Amanda

Aww mammalilla:) Nej det kan du tyvärr inte:S:P love you

2009-12-14 @ 10:40:26
URL: http://amandagangenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0