14.24

Slutade för sådär en och en halv timme sedan, men är tyvärr förtfarandr kvar i skolan för att sammtala med min svenska lärare. Hoppas det går bra och vi kommer överrens:P
I morse när jag vaknade låg en filur kvar brevid mig i min säng. Jah bubblar nästan över av förrälskelse. Två år och fortfarande lika nyförälskad. Vi har våra dagar då vi bråkar. Men va fan. det behövs? Annars skulle jag inte kunns beskriva hur kär jag är.

Svenska svenska svenska, det är allt som finns i mitt huvud.
Detta måste lösas.
Tråkigt inlägg, men rolig dag!:)

Jag måste få tag i en bra tattuerare.
Sen kommer jag äntligen ta en tattuering. en som jag dessutom trivs med.
Jag vet nog INGEN som är nöjd med alla sina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0