amandagangenas

Nu står där inte längre två ig på pappret:)
Det gjorde det för ca 7 min sedan.
Men inte längre!
Jag hade inga ig, de hade bara skrivit på fel.
Jag trodde ju att jag var dålig och hur mycket jag försökte blev det bara fel.
Men så avr det inte!:)

Bussen hem går 5 över så det är en stund kvar.

Jag vet vad och var jag ska sätta min tatuering (stavas?)
men vet inte en RIKTIGT JÄVLA BRA TATUERARE.
För den lär bli svår att göra.
och ingen får veta var och vad för då är jag snart en av 15 som har den i hörby. HATAR HÖRBY!
Alla vill vara som alla andra.
MÅNGA.. jag ångrade mig. vissa kör sig-själv-stilen.
Resten hade gärna delat trosor bara för att vara som varandra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0