god morgon

Idag ska vi ut och äta med Mamma och pappa Johanson med syskon.
Ska bli jätte trevligt tycker jag:)
Men sen är det ju en annan fema att marcus ska vara tråkig resten av dagen och åka till verkstaden:S jag skulle kunna spy på sådanna.
Matti och Lina var här igår och jag tycker det är så himla roligt att umgås med dom:)

Marcus skrattar alltid åt mig när han väcker mig:S
Av någon konstig annledning tittar jag utåt med mina ögon när jag nyss har vaknat.
Och dumma lilla Marcus tycker att det är så kul så han väcker mig i onödan varje dag.
Jag ska berätta roliga saker sen. är för trött nu!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ni är såå skojsiga=)))

pussen

2009-02-22 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0