jag är modig

Igår efter att Marcus hade varit och skrotat sin bil och jag hade städat och pluggat,
körde vi hem till Rikard och Tina och ungicksmed dem för vi hade inte varit i deras nya lägenhet.
Mysit, med fina bilder på väggarna:)
Tittade på Top Model.
och deras lilla Nellii (tror faktiskt att hon stavade det så) ville hela tiden krypa över till mig och mysa.
Första gången ett sådant litet barn inte skriker när den kommer till mig:) Knappt stolt!!

Idag ska jag få tummen ur röven och skälla på min svenskalärare lite.
Oc h så ska jag fortsätta fatta kemin. Jag börjar heja det där nu!;)

Sist men inte minst träning i kväll.
Jag dör.. jag har redan fett med träningsvärk.
Well well.

Puss och puss:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snygging där! fan gummaN! du är grymt jävla saknad!

2009-02-12 @ 17:17:47
URL: http://cnord.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0