Lite sammanfattat

I morse skickade Rebecca till mig och frågade om vi skulle åka och bada.
Blev snabbt att packa väskorna och köra och hämta de.
Sedan var Jag, Marcus, Rebecca och Robin på väg till badet för att motionsimma leka, leka, leka och mysa.
Väldigt jätte trevligt!
Efter det körde vi till familjen Johansson och jag somnade direkt på soffan.
Vaknade lite då och då av att Lotta pratade mig, jag svarade något enkelt som "ja" eller "nej" för att hon inte skulle märka att jag sov. Men det gjorde hon så jag sov vidare ett tag:)
Ja, till Marcus kom fram och pussade på mig och sade att det var mat
Idag var det Uffe som fick laga maten och det var jätte gott:)
Deras sallad kan man äta mängder av!!
Nu sitter vi här hemma och hade tänkt titta på gamla vidios sedan de var små men såklart (snäll som han är) lånade Marcus ut sin skartkabel till mig till tv:n i mitt rum (som han också har lånat ut till mig.. tv:n alltså)
Så det blev inget vidio tittande ikväll.
Jag kan knappt fatta att sådanna finns kvar!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min man och unna mig ett choklad (som att det skulle vara ovanligt:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0