söndags ångest

Åkte till helsingborg igår där vi skulle gå ut och äta med pappa, hans flickvän och hennes barn.
Det var... dyrt!:P Nä men det var jätte trevigt. förstå gången jag träffade hennes barn och sådant.
Var i väg ungefär sju timmar så jag saknade Marcus lite. Men när jag kom hem vid nio körde pappa och lämnade mig där marcus var sen körde vi, Jag, Marcus, Morgan, Martina och Vigge lite till lund och åt:)
Jag åt morötter för jag är så sjukt nyttig;) NOT!
Körde bara runt i lund och snackade massa dynga, vilket var väldigt roligt:)
På vägen hem somnade martina på min axel och jag på vigges. det var knappt trångt med oss i baksätet. vi satt fan på varandra:P
När vi kom tillbacka till hörby körde Morgan och Martina hem, men vi andra körde runt och tittade på hus:)
haha lätt roade:)
Sedan började det minnsan snöa:) (fast det gjorde det nog innan också)

NU.. ska vi köra fyrhjuling:D eller så ska jag hem till mamma och äta tacos (idag igen)


Kommentarer
Postat av: mamma

man kan juu inte äta taco varje dag =))

2009-02-01 @ 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0