fläsk

Jag vill bara träna nu.
Har syndat hela veckan
Nä mamma, jag ska inte få anorexia.. Jag har verkligen ätit onyttigt.
Två pizzor och mängder av choklad har jag ätit:S
Räknade points och 5 never stop är 1points. Tänk då en hel påse. det är typ 30points och jag får bara äta 21 om dagen(egentligen tror jag inte på det men Marcus mamma gör det som fan så jag har kollat upp lite:P)

Annars var det trevligt idag, gick och åt på prins.. någonting i Ystad.
På mitt fat låg där sallad och black & white. (ja, och klyftpotatis och bearnaisesås men det nämns inte)
schnitzeln var stor som en pizza. Den restaurangen verkar ha dålig koll på en portion. hade kunnat dela den till fyra.
Well well efter det gick vi hem till Matti och Lina och spelade lite Guitar hero.
Och nu sitter jag i soffan och väntar på Beck!

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag som är avundsjuk på hur du ser ut :/

2009-02-22 @ 21:47:46
URL: http://hejarebecca.blogg.se/
Postat av: sabina

man måste faktiskt unna sig ibland. tänk så tråkigt livet vore utan non stop & pizza? banta kan du göra när du blir sådär 45, lev livet nu! du är fin som du är!!

2009-02-23 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0