fasta bröst och trimmade lår

Har ätit nötter så det står mig upp i halsen:S
Är så fruktansvärt trött så jag knappt pallar sticka och träna. Men jag tar mig i kragen och gör det ändå, för jag är en kämpe:) Hoppas det blir bröstträning idag eller ben;) och låten de spelar som avslutning är sjukt mysig. Vad hette den nu igen Rebecca?

Allt som har hänt mig idag har gått fel.
- Gick upp för tidigt för jag trode att jag hade försovit mig. (fick snällt försöka somna om)
- FÖRSOV MIG!!! (det är fan sjukt!)
-
Trodde jag... Engelskan började inte förrän en timme senare.
-
va trött och hungrig = jag blir sjukt sur!
-
Åt.. Kändes som jag skulle spy
-
och så vidare...
- och så vidare...
- OCH NU SKA JAG RÖKA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0