Paus i mitt skrivande

Jag har varit upptagen vilket leder till att man inte har tid att skriva något. Då läser färre. Det ser jag på statestiklistan;)

Gårgagen slutade jag tre.. det sög ju.. men i allafall jag tog bussen från skolan och hoppade av i lund där Marcus så snällt hämtade mig. Vi körde vidare till löberöd och umgicks med Morgan lite och väntade på Martina. När Martina kom hem körde hon och jag till Höör för att beställa hennes skit snygga nya bågar. Jag testade så klart så många bågar jag bara hann och jag fick hela tiden höra "du passar för fan i alla" av Martina. Då blir man ju glad?! Jag blev i alla fall:) Efter det körde vi åter till löberöd och då lagade Martina mat till oss. Hon bjöd på spagetti och köttbullar och en fruktansvert god sallad. Marcus lekte med sin lampa och jag löste korsord.. Jag sög på det.. Jag stavade "kaka" med ck. Hahaha! Där skulle egentligen stå tårta. My misstake! Kvällen slutade med mycket mysigt uno spelande!

Vidare till Jonathan Swift!.. Tråååååkigt!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0