Torsdag

Jag har ingen träningsvärk sedan träningen igår. Vad betyder det? Att jag presterade för lite?!
Det fick mig genast att vela ut och springa. Men det lär ju aldrig hända!

Matilda skicka nyss och fråga om vi skulle börja dansa streetedance på torsdagar. Kostar 1100kr per termin. Jag är sugen på att börja dansa igen men  jag vet inte. Tror det blir gymmet i stället?
Mångadar: Box
Tisdagar: Gym
Onsdagar: Box
Torsdagar: Gym
Fredagar: Ta det lugnt
Lördagar: Kanske en runda till gymmet på morgonen?
Söndagar: Ta det lugnt
Jag älskar att träna, man får sådan härlig adrenalinkick:) Men just nu tränar jag bara onsdagar:P egentlöigen måndagar också men senaste tiden har där kommit något i vägen!

Well well, ännu en dag sitter jag här själv medan alla mina bekanta är på jobb eller skola. Det suger. Kunde ju passat på att städa mitt rum för det behövs verkligen. Förstår inte hur där kan bli stäkigt när jag nästan aldrig är där:P Städar som ett as i lägenheten så när jag vä kommer hem till mamma har jag väl inte mer energi kvar kanske.
Oh. jag börjar känna av lite träningsvärk!:)

FY vilker meningslöst inlägg!



MIn älskling!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0