Gör något åt ert liv!!!

Ja, jag drar alla över samma kam. Alkolister är räliga! Iallafall alla jag har stöttpå. Nu syfter jag inte på de som sitter hemma och dricker sitt vin varje kväll och inte tänker på att de faktiskt gör det. Utan jag syfftar på mannen som sprang (varför ska man alltid överdriva? han gick bara!) efter mig idag för att jag inte stannade när han pratade med mig. Han med långt sjaskigt (stavas?) hår och bruten näsa. Tillslut fick jag stanna för då hade jag kommit fram till mitt tåg. (överdrev igen! Gick bara tre steg) Vände mig om och sade "jag kan inte höra vad du säger" så sönderdrunken var han. Då sade han "ville bara säga att du var söt! inget annat." Snällt sagt. blir man glad? Nej, mest rädd.

Kommentarer
Postat av: mamma

Suck

2009-01-19 @ 15:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0