Hula hula hula uti dikedakedula

Jag undrar hur denna dagen kommer bli.
Började med att jag sovit till halv tolv och sitter nu här nerburrad i täcket.
Vi säger att då är jag klar för att sticka vid 17.00 typ. Har jag sagt att jag är väldigt  seg? Vilken hemsk dag.
Nu börjar frukost komma på tal. det skulle inte varit helt fel:)

Jag är glad över att detta har varit en lugn helg.
Veckan som kommer är VTFF vilket betyder LEDIG! Då ska jag se till att träffa min bästa vän för jag saknar henne så otroligt mycket. och jag är avundsjuk för nu är hon arton och jag får sitta hemma medan hon är ute och blir alkoholpåverkad! Det gör inget. bara hon har roligt!:)

Nu väntar frukost.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är nog bäst att du inte blir 18 på ett halvår till så man vet var du håller hus :P

2009-01-18 @ 14:27:53
URL: http://gangenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0