sova

Nu har jag rakat Marcus huvud så nu är han snygg igen.
Snart dax att sova.
Kom nästan precis hem från Martina och Morgan.
Hjälpte Martina att rensa sin gadrob lite och jag snodde ett linne:) (den kvinnan har mängder med kläder)
Sen bakade vi kladdkaks-muffins?! Eller tja, Martina bakade och jag slickade skålen:) MmmMm

Jag vill pierca mig men vet inte var. Tvekar mellan två ställe (och NEJ, man kan inte ha båda)
ber jag marcus om råd säger han det ena och ber jag martina om råd säger hon det andra. Jag tycker båda är snyggt:)
Jag får väll sova på saken:)
God natt

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tycker ingenstans alls=P

2009-01-23 @ 06:52:20
Postat av: amanda

så klart att du inte gör:P men det är snyggt jag lovar!

2009-01-23 @ 09:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0