Inget särskilt

Nu sitter jag i skolan och vänter på att Johanna ska komma så hon kan hjälpa mig skriva ut bild till mitt busskort. För nu har allt för många tågkonduktörer sagt att jag måste sätta dit en bild snart. Jo jag har en bild som min vaktmästare hjälpte mig att skriva ut som nödlösning, men man ser knappt att det är jag, så jag får väll sätta fart snart.
Har nyss gjort nationellt prov och det gick riktigt dåligt. (så nu vet du det mamma):) det var sjukt svårt!
Jag skriver inte om vad ni vill att jag ska skriva. Typ om vilka problem jag har.
Jag lider inte av några problem just nu. Mer än magont!
Jag och Marcus har det skit bra och till helgen ska han va med grabbarna:) så nu ska jag söka efter umgänge med mina flickor. får se hur det blir. Jag har inte träffat mamma på jätte länge så jag kanske skulle passa på att vara hemma?!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaaaaaa.....de vill jag !!!!

2009-01-19 @ 15:26:28
Postat av: amanda

du är så himla dullig mamma:)

2009-01-19 @ 15:40:13
Postat av: mamma

hmmm... =)))

2009-01-20 @ 14:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0