Firade pappa

Jag, Marcus, rebecca och robin körde hem till pappa igår med Pizzor, läsk och öl.
Pappa hade fyllt år men jag kunde verkligen inte komma på vad jag kunde köpa till honom. Han har ju redan allt;)
Så slog det mig att ha hade blivit glad om vi överraskade honom med att ta med oss kött och sådant och grilla. Men väl inne i affären ser vi att det pissregnar.
Går inte att grilla när det regnar så vi köpte pizza i stället.
När vi redan hade bestämt oss för att göra dette skickar pappa till mig att jag skulle ta med mig min man, min syster och min svåger och komma och bada:)
Så en riktig överraskning blev det inte!
Men det var jätte trevligt ändå:)

Min mage skriker efter werthers!! Varken preem eller turken har det:S Vad fan är det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0