födelsedagsfest

Var på farmors och min kusin Jonas födelsedagsfest igår:)
Det var jätte trevligt och alla var där.
Vi sjöng, dansade, bowla och hade roligt.
Det bjöds på god mat och dricka.
När det gällde bowlingen slog jag minnsan lite strikar och spärrar.
Jag tycker att det är jätte roligt att bowla. Dra ihop ett gäng och spela någongång?
det är inte så farligt dyrt heller.
Nä, nu är min mage hungrig men jag ska banta, så vad äter man då?
Annars hade jag tagit en macka med ost och skinka.
åhhh. varför finns det inte piller eller något?


Mästarbowlaren! (säger man så?)


Kommentarer
Postat av: Hannizzzzpuss

du e för söt! =)

2009-07-19 @ 18:20:35
URL: http://hannizzpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0