Idag är det hennes födelsedag

Jag kom nyss hem från Michelles 18års fest:)
Var så fruktansvert trött så min och Nillas skjuts kom regan klockan elva.
Jag hatar sådanna dagar då man inte orkar någonting.
Inte konstigt egentligen för Max kom och väckte mig och Marcus redan klockan sju i morse.
Då hade han varit snäll och köpt bullar. Men jag som är arg som ett bi när jag blir väckt för tidigt bad nästan honom att dra åt helvete. Inte ordagrant, men han förstod nog att det var det jag menade!



Grattis Misär för att du har blivit stor!:)
Vänner sedan 13år tillbaka. (Vänner och vänner, mest slag på truten som barnsben)

Kommentarer
Postat av: Martina

Va, trodde inte att han också var en sån fegis :) längtar!

2009-07-09 @ 08:25:52
URL: http://wanadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0