Liseberg - fortsättning

Jag åkte verkligen alla karuseller.
jag som aldrig har varit rädd för karuseller förr blev fan nervös för höjdskräcken.
när jag väl satt mig där i och åkte upp tänkte jag
"fan. tänk så släpper säkeråhetssaken så jag flyger ut ur stolen. fan jag vill ner. SAKTA!"
Min panik där uppe går inte att beskriva. Vad har hänt.
Inte så att det var en engångssak utan det upprepades på varje karusell jag åkte:(
Jag är nog sjuk. eller så har jag blivit mer mogen och tar vara på mitt liv?

På vägen hem stannade vi på Mcdonalds och där råkade jag kasta hela min cola över marcus:(
Han hade ombyte:)
Och jag somnade på vägen hem.
Det blev 100kr per person för resan.
Billigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0