en dag för ett tag sedan

Jag trivs inte där.
Det är inget för mig.
Jag blir iriterrad av att vara där.
Nä där vill jag inte vara!!

Jag har varit jätte dålig på att skriva här och det beror på att mindre intresse av detta!

Här är i allafall bilder på lite av folket sedan överraskningsfesten för Max.
den kvällen samlades alla utanför Max lägenhet efter order av Gabban.
När max Själv förstörde allting av nyfikenhet över var Gabban var någonstans. Genom att gå ner innan alla hade hunnit komma. Då var det bara att gå upp och korka upp den första vinflaskan eller öppna den första cidern, eller ölen, för dom som drack det. Klockan var då lite innan tre. När alla hade pratat lite med alla tog vi på skorna och gick ner till söderängen och spelade två omgångar brännboll. RIKTIGT TREVLIGT:) Efter det var folk rätt svettiga så alla gick hem mot Gabban och Max där vi duschade. När vi sedan vara klara och hade druckit lite till gick vi till valentino där vi hade bokat bord för alla oss. Jag beställde in en riktigt god Black&White. Vinflaskor, öl och snaps beställdes in. Tackade för oss och så bar det av mot Bowlinghallen där vi bokat fyra banor. Hade redan slängt så mycket pengar så varför inte slänga mer. Jag, Fill och elias beställde taxi. Marcus ringde mig och frågade var jag var. inte långtefter släpptes han också av från en taxi. Till spelet. Jag vann i mitt lag. Missade det där med att ha så mycket poäng som möjligt när jag deppade över att jag trodde man skulle ha lite. Omedvetet kom jag etta:) och mer vätska beställdes. Och efter det gick vi alla till valvet där det bara gick utför! Det var kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0