Biggaråer

Arvid sa att det stavades så!
Det jag ville tala om är att jag köpte mig två hg biggaråer idag när jag och Hannizzpuss gick i Malmö:)
När jag sedan kom hem så köpte jag och Mackan två Benn&Jerry som vi tog hem till mamma och delade med henne, Conny och Madeleine:)

Nu sitter Jag, Marcus och Arvid i lägenheten och spelar GTA.
Fast Marcus har redan klarat ut spelet så jag fattar inte det roliga längre.
Fatta dessutom att det växet mögel i köket så jag vill inte vara här.
Marcus har inte diskat på evigheter:S

Puss Amanda

Kommentarer
Postat av: Hannizzzzpuss

Du fick dina Biggaråer och jag fick min Hamburgare & pommes tillslut! Haha =D lyckad daaaaag!

2009-06-09 @ 19:52:06
URL: http://hannizzpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0