ett väldigt tråkigt inlägg

Var så fruktansvärt trött i morse men jag knallade mig till skolan.
Hade bara engelska och där fick vi sluta en timme tidigare så jag tog bussen hem och satte mig vid datorn.
Inte långt efter det kom kärrman innanför dörren så då lade vi oss i soffan och somnade båda två:)
Vaknade av att någon slog mig i huvudet och det var det Henrik som inte ville sova mer:P
Då var det bara att gå ut och hjälpa till att sätta upp partytältet.
Väl klara med det och på väg in börjar det pissregna och hagla. Där hade vi tur:)
Pluggat lite kemi har jag gjort och snart bär det av till eslöv tror jag:)




♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0