nu är det minnsan sommar:D

Igår åkte jag in till Malmö för att lämna några skolböcker som jag glömt lämna tillbaka.
Trots den onådiga värmen tog jag mig en promenad från affär till affär:)
Köpte lite smink och trosor.
Efter några timmars lunkande där tog jag bussen hem och där väntade Marcus och robin på mig.
Gick in till Conny och hämtade ett par jätte mysiga mjukisar. MmMMm!
Efter det stack vi och åt sammtidigt som vi väntade på att Rebecca skulle sluta jobba och sedan bar det av mot badandet.
Jag och rebecca låg bara och frös på stranden:S

Och nu, nu sitter jag i soffan och väntar på att marcus ska komma hem igen.
För vi ska sticka och bada efter hort slitande arbete på uteplatsen:P

OCH JAG FYLLDE ÅR I SÖNDAGS!
Dumma idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0