Tisdagen den 9:e Juni

Jag flyttar snart.
Jag ska bli Höörsbo.
Jag får panik.
Jag gillar inte höör:(
Nu vet ni det.
Om 22 dagar bor jag i Höör.
BUHUUUUU:'(
Fast jag överlever nog.
Är aldrig hemma ändå så.
Tänk så blir det så nu.
Att jag helt plötsligt börjar bo hemma:(
Nog med det.

Om några minuter ska jag ha matte och det känns inte så lockande.
Efter det ska jag ha slut prov i trafik och då börjar körkortet närma sig med stora steg.
Jag tror inte att jag är en sådan människa. Körkort är nog inget för mig.
Dessutom så fyller jag snart år.
Det har jag ångest över. Det är fan vad tiden går snabbt!
Det sjukaste är att jag var 15år när jag och Marcus blev tillsammans och nu är jag 18. Skrämmande:P
Puss Amanda♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, ska ni flytta till höör? varför de? ert hus som e skiiiit fint? ajja, du bor ju mest med marcus ändå:) grattis i förskott & lycka till med körkortet, jag lovar det är en sak som är bra att ha fast man inte alltid behöver köra:P puss

2009-06-09 @ 13:09:50
URL: http://thereseida.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar:Ja tyvärr:S Det bli bättre för mamma för hon jobbar och tränar där och så. Och för att jag ska har kortare restid till skolan:) Ja, jag trivs jätte bra i det vi har nu:S Tack så jätte mycket:)

2009-06-09 @ 13:43:25
URL: http://amandagangenas.blogg.se/
Postat av: Calle

Lilla Amanda:/ Det är faktiskt inte så farligt att bo i Höör. Klart om du har bott i Hörby hela livet men du kommer vänja dig. Mycket bättre när du ska till skolan och allt. Garanterar dig att det inte är så farligt som du tror. Behöver ni hjälp med flytten så säg till. Puss.

2009-06-09 @ 14:35:33
Postat av: Amanda

Svar:Alltså calle du är en ängel:) varför är du alltid så snäll?<3

2009-06-09 @ 16:22:05
URL: http://amandagangenas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

skitbra att du ska flytta till höör , för då kommer vi träffas mera ! :)

2009-06-10 @ 17:10:15
Postat av: Calle

Jag är absolut ingen ängel hjärtat. Vill bara att du ska ha det bra. Vet om att du mår dåligt av flytten och då vill jag göra allt för att du ska må bättre. Du får inte må dåligt av mig det vet du:)<3

2009-06-11 @ 09:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0