JAaa?

Nu är jag hemma.
Skönt:)
Ska snart sova. har inte sovit många timmar denna helgen.
inte det att jag inte har haft tid utan för att jag inte har kunnat.

Som jag trodde, de förstod inte myckat av vad jag sade:D
Pratade på somfan ändå.
Marcus brödrar har tendens till att alltid jävlas med mig
så då kan jag ju inte bara vara tyst utan får väl ge igen.

Och, han har valt det själv.
Jag har inget med det att göra!
Tyvärr.
Jag har sagt till honom att göra det men han vill inte!
Beror nog inte på dig heller. Vet inte vad det är!

Sneglar på tv:n
Håller fan på att spy.
De ska suga upp sur mjölk.
och nu ska de ränsa ett avlopp med munnen.
fy fan magen vänder sig på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0