Fick sno denna för Hanna var så seg

1. Vad är ditt mellan-namn? Hanna och Ingrid
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Amanda. Skulle ju kännts fel om någon hade börjat kalla mig något annat:)
3. Är du i ett förhållande nu? JA
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 2år och 4dagar<3 (om man följer datumet då vi sa rakt ut till varandra att vi var tillsammans)
5. Vem var du tillsammans med sist? Sist? Marcus? Innan det P
6. Får man fråga varför det tog slut? För jag träffade Marcus:$
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Japp
8. Vem vet mest om dig? Marcus vet allt! Annars Kelly faktiskt!
9. Vad gör du på fredagskvällar? Säg vad jag INTE gör:)
10. Bästa filmen du någonsin har sett? åhh, det vet jag inte men The notebook är bara för söt!
11. tycker du om någon just nu? Massor av människor<3
12. Har du någonsin varit full? Ja
13. Har du testat droger? Nix
14. Röker du? Ja, men jag borde sluta. Nu mera är det bara som en vana!
15. Snusar du? Jag fick en femma av Johan om jag hade inne snusen mer än fem minuter. Jag klarade sex, sen hade jag jätte ont i magen. Så NEJ, jag snusar inte:)
16. Saknar du någon just nu? Hur nära som hellst är ändå för långt ifrån. Jag saknar alltid Marcus och Farfar. OCH mamma! fräffar henne för lite.
17. Hur mår du idag? Trött
18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1. men jag brykar vara dålig på att komma ihåg att ta den:S
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jaaa?
20. Bästa minnet från sommaren? Allt Marcus drog med mig till!
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Danmark.
22. När var du där? Minns inte
23. Är du rasist? Ja. Sorry Carl-Johan!
24. Har du helt svenskt ursprung? Hoppas det!
25. Om nej, vart kommer du ifrån? -
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Svenska
27. Ser du fram emot någonting just nu? Sommaren
28. Sköter du skolan? Jag försöker.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? hade minnst ett av varje:P
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? Mvg
31. Vilket ämne var det? Bild, trafik, Svenska mm
32. Har du fått ig på ett prov? några stycken...
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Jag och Julia hade ett ganska bra band när vi var små. Julia sjöng och jag stod lite bakom och försökte se bra ut!
34. Anser du dig vara intelligent? Japp, men det är inte så lätt att visa det när folk dumförklarar en!
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Alla sommrar gör mig glad.
36. Vilken va den värsta tiden då? När min Farfar dog. De som har träffat honom kan förstå mig:)
37. Har du mått jättedåligt ? Ja, när jag gick i låg och mellanstadiet träffade jag nästan aldrig min pappa.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej
39. Har du haft sömnproblem? Jag drömmer drömmar jag inte vill drömma.
40. Hur ofta gråter du? och det leder till att jag vaknar gråtandes!
41. Vad gör du när du mår dåligt? Kramas med Marcus
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Marcus. Ingen annan lyssnar.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej
44. Vilken klass går du i nu? F07T
45. Vilken skola? Cybergymnasiet
46. Har du varit otrogen någon gång? Ja
47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja
48. Är du stolt över dig själv? Japp
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är glad
50. Vad får du ofta komplimanger för? Ögon, och att jag är en lyckospridare
51. Har du lätt att få folk att skratta? JA:)
52. Cider elller öl? Öl för det finns oftast hemma
53. Har du några talanger? Ja men de talar jag inte om:)
54. Vet du om någon är kär i dig? ja :)
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Jaa.
56. Vad står det i ditt senaste sms? "Japp:)" Hanna tråkmåns!
57. Hur lång är du? 162
58. Hur mycket väger du? HAHA
59. Vilken storlek har du på kläderna? Allt mellan xs-xl
60. Har du svarat ärligt? Totally
61. Dagens sötaste? haha jag!

Kommentarer
Postat av: Carl-Johan

Haha finsk räknas ju inte:D Sen är jag lika mycket Svensk som finsk:)

2009-03-10 @ 15:28:02
Postat av: SVAR:

Ändå ikke svensk. man hör ju inte vad du säger!

2009-03-10 @ 15:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0