Is like beating a child and telling him not to cry

Just nu i denna sekund vill jag bara åka hem.
Kanske sova någon timme sedan hoppa in i duschen?
I skolan är det kallt. eller tja.. jag kallsvettas!!

Jag ska äta tacos idag happas jag på.
Den ska innehålla:
Köttfärs
Majs
Ost
Creme fraise
(Tomat
gurka)
Advokado hade inte varit helt fel. :)

Att sova ensamt var faktiskt ganska skönt. Även fast vi bada äger en dubbelsäng så var det mycket skönare att ha den för sig själv. Eller så var det bara skönt att sova i sin egna säng. Jag menar hur skönt är det inte att lägga sig i en stor mjuk (även len) säng med ett stort fluffigt täcke som är svalt och en perfekt kudde?! Det går inte riktigt att beskriva men det är den skönaste säng jag någonsin legat i!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Finns även dem mest kända sidan Gratis Bio samla poäng och få hemm massa snygga prylar ävben där helt gratis



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=48441

2009-03-30 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0