Ber om ursäkt

Har verkligen inte haft ork att skriva blogg på ett tag.
Det har hänt så väldigt mycket att man inte har kunnat svälja allt.
Men man får ta ett djupt andetag och börja fortsätta leva.

Förra fredagen var jag på fest 18-års fest hos Simon i min klass med Hanna och Kelly.
Var ganska trött så det blev inte så mycket dricka för mig:)

Lördagen dagen efter var jag på 18-års fest hos Hannizzpuss:)♥
Där var väldigt roligt men även där var jag ganska sliten:P

Men jag tackar er för två lyckade fester:)

Var på begravning igår och det kändes jobbigt.
Vill inte skriva för mycket om det.

Andèe kom nyss och frågade om jag ville följa med och köpa glass:)
Var inte så pigg på det så jag stannade kvar här:)

En sak till.
Har nog hittat en ny lägenhet så det blir väl att flytta:)
..med Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0