En mysig torsdag

Idag ringde klockan halv nio för att inte sova för länge.
men jag gick inte upp förrän vi 9 tiden och då låg Marcus fortfarande och sov.
En halvtimme efter det så var marcus också på benen och då körde vi direkt till Max pappa.
eller jag cyklade:P Det är egentligen helt sjukt vad jag är duktig;)
Skulle sluta dricka coca-cola och idag har jag minnsan inte druckit någon.. bara två pepsi:P
Haha nä men det går faktiskt bra. Bara blivit så idag för att jag har jobbat så hort.
Jag har burit plankor, kört grävmaskin och åkt gräsklippare:P
Vi har dessutom hunnit riva en hel altan, haft vattenkrig, sprutat gift på nällor, ätit korv och massa mer:)

Nu är klockan hav fem och Marcus körde till Tim för ungefär en halvtimme sedan. Han kommer snart tillbaka och då tror jag att vi kör till eslöv:)

Idag har jag varit glad tror jag.
Har låtsas så mycket att jag snart själv går på det:)
Jag vet vad det är men jag har inte ork till att själv ta tag i det.
Det är lättare såhär!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0