Skyll på Rebecca. Jag tog även denna av henne.

Vad heter ni?
Amanda och Marcus
Var träffades ni?
Hahahahaha torget:P vi gick båda bara förbi. Eller ja, jag åkte förbi i en bil efter en lång dag på centercyd?
Hur länge har ni varit tillsammans?
ett tag:P
Är ni förlovade?
Nej för fan. Jag ska aldrig gifta mig heller för alla bara skiljer sig.
Bor ni ihop?
Ja. Men är fortfarande skriven hemma
Har ni barn?
Nej
Har båda körkort?
Bara Marcus men jag håller på:)
Isåfall, vem kör bäst?
Marcus men jag är inte dålig jag heller;)
Kommer du ihåg er första kyss?
Näpp
Vem sa "jag älskar dig" först?
Han, efter ett halvår kanske. Det var förvisso väldigt mycket "jag tycker om dig"
Vem är äldst?
Marcus
Vilka stjärntecken är ni?
Jag är tvilling och marcus vet jag inte:S Men han fyller åt 24 november
Vem fyller år först på året?
Jag, 21 Juni
Vem är längst?
Marcus, ett huvud längre
Vem sjunger bäst?
Han, alltså ni ska höra när han är seriös.
Håller ni handen på stan?
Ibland
Kände ni varandra innan ni blev ihop?
Ja, vi umgicks i 4 månader innan vi blev tillsammans
Vad har ni gemensamt?
Vi är jätte busiga båda två
Har ni någon speciell låt?
Nej men det finns en bit på en låt han alltid sjunger ÅT MIG
Har ni stora framtidsplaner?
Vill inte det, då blir man besviken.
Har ni gråtit i varandras armar?
Ja, vi vill bara gråta i varandras armar. Fastän det är vi själva som har gjort varandra ledsna.
Har ni varit utomlands tillammans?
Njää
Vem lagar bäst mat?
Han kan inte äns laga pannpizza
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Båda vi är väldigt rasstlösa så det blir inte massa sitta hemma i allfall
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja, om vi inte är stressade för då glömmer vi det:P
Bor ni långt ifrån varandra?
När jag inte "bor" hos honom så är det typ 1.5 mil ifrån varandra.
Brukar ni bråka?
Jag bråkar och han säger förlåt:S
Ringer eller smsar ni mest?
Nu mera ringer vi mest
Vilken är din favoritdel på hans/hennes kropp?
OJ. Allt, men om jag måste välja något så är det hans Rumpa. MMMMmmMm
Brukar någon av er prata i sömnen?
Han pratar ibland. Fast oftast är det svårt att tyda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0