Att regndroppar faller som tårarna gör, rår inte stjärnorna för!

Trots en oerhörd mensvärk följde jag med Rebecca och handlade efter skolan:)
Jag köpte:
Busskort
Morsdagpresent

Linne
Solglasögon
Student-sak
till robin
Ja det var väll det? eller ja, cigaretter också:S

För omväxlings skull ska jag lägga ut bilder på det jag har köpt:)
(gillar det inte för då kommer alltid folk med lika dant. Alla vill vara som Amanda;) ) glimten i ögat!


Inte allt för fin bild:)

De skorna ska jag lätt köpa.
Och de gråa var de skorna jag köpte innan som ni inte har fått se!:) Blev så skitiga efter valborg:P



Kommentarer
Postat av: Hannizzzzpuss

cool tröja! =D finfin

2009-05-28 @ 20:49:10
URL: http://hannizzpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0