hihi

Känns dumt av mig att skriva detta men han läser antagligen inte min blogg:P

Jag gick in i datorsalen för att titta min mail.
Där satt en kines kille och tittade på mig hela tiden.
När jag vände mig mot honom så log han det finaste leendet han kunde.
Jag fick springa ner för Marcus stod där och väntade.
Men när jag gick tillbacka satt denna kille kvar.
Log på samma sätt som innan.
Jag satte mig vid datorn och läste lite bloggar. Plötsligt kännder jag hur någon försiktigt petar på min hand.
Jag vänder huvudet dit och möts av hans leende.
Då vänder han upp sitt block mot mig där han skrivit "kan jag få ditt nummer?"
Jag tittade tillbaka på honom och skakar försiktigt på huvudet. "Tyvärr"

saken är den att jag redan har en tjej efter mig som skriver hela tiden fast jag inte pallar för att jag inte ville vara dum och säga nej när hon frågade.

Redan en är förmycket!


Kommentarer
Postat av: mamma

vilket härligt problem ;)

2009-11-20 @ 18:41:53
Postat av: Anonym

makkan är bäst

2009-11-23 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0