LOVE

Vad heter ni? Jag hatar Amanda och han heter Marcus:)
Hur träffades ni första gången? På torget i hörby:P Han skulle tala om för min kompis ex att polisen var i Hörby så han skulle köra försiktigt.
Hur länge har ni varit tillsammans? 3år
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Jag har väl typ beslagtagit hans lägenhet
Har ni barn? Nejnej
Har båda körkort? Bara han som har, min tumme sitter ganska hort fast i röven!
Isåfall, vem kör bäst? Det måste vara jag. Han kör bara ner staket och dylikt
Kommer du ihåg er första kyss? Nä, stensvart där!
Vem är äldst? Han är tre år äldre.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling och han är skytt?
Vem fyller först på året? Det må vara jag
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Bara jag som sjunger typ. Han har fått för sig att jag ska sjunga godnatt-visor för honom när han ska sova?!
Håller ni i handen på stan? Jag bor i en håla:S Är vi någon annan stans så tar vi bilen.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Inte innan vi började umgås.
Vad har ni gemensamt? Hans vänner har blivit min vänner. Båda är rastlösa och älskar därför att hitta på saker. Han har släppt egot och börjat gilla samma musik som jag.
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, jag undrade när han skulle släppa egot och bli en människa.
Har ni någon speciell låt? Ja men det är våra låtar.

Har ni stora framtidsplaner? Nej vi vill ta det som det kommer
Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? Jag har jätte många bra minne med honom. Men vi båda gillade extremt när vi började träffas och allt var förbjudet. Var ute hela natten tillsammans.
Vem lagar bäst mat? Ingen av oss kan laga mat. Mamma, Madde och jag började bråka sist jag sklle laga köttfärssås. De tyckte att jag var stenkorkad.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Är vi inte hos några vänner så är vi hemma och har kuddkrid, kittlar varandra, stoppar tårna i röven på varandra eller dansar vals i vradagsrummet.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? En och en halv mil. bor tre nu:(
Blir du lätt svartsjuk? Nej, eller det beror på vad det gäller
Brukar ni bråka? Vi slåss så jag bryter tummen.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag "hatar" Amanda, haha. Naw, du har nog skrivit lite fel, inte hata Amanda väl? ;)

2009-11-05 @ 14:32:19
URL: http://wanadin.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahah störda!

2009-11-05 @ 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0