PARANORMAL ACTIVITY

Det var första och sista gången jag tittar på Paranormal Activity!!!!!!!
LÄTT!
Hade det varit en vanlig skräckfilm hade den varit svin dålig.
Jag sov med lampan tänd i natt!

Well, skulle tvätta idag men fittkärringen har inte tagit bort sitt lås sen igår. Hon kan dö!
Istället gör jag oviktiga saker som att sitta vid datorn.
skulle behövt diska också.
Bädda sängen.
Damma.
Dammsuga.
Plocka undan.

Taxin hämtar mig lite över tolv sen beger jag mig till skolan en timme.
Efter det ska jag nog till Gabrielle:)
Har inte riktigt bestämt mig än:S

Kommentarer
Postat av: Martina Ohlsson

Såg du den på bio igår? :) jag vill också se den!!

2009-11-20 @ 09:53:37
URL: http://wanadin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: nej jag såg den hemma. den är sjuk.

2009-11-20 @ 10:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0