Den enda mannen en flicka kan lita på är sin pappa

Fortfarande sjuk.
Det suger.
Bestämmde dessutom att tack vare Marcus nya jobba är det bra om inte han blir sjuk så vi ses inte förrän jag har blivit frisk igen.
Har dessutom bäddat rent två gånger på två dagar (läs ska)
Jag tror att ju renare jag håller mig desto snabbare blir jag frisk? måste väll stämma?

Pappa skickade en bild på en bil.
Inte vilken bil som hellst.
Farfars bil.
Den är på lagning på pappas jobb.
Vad har nu farfar gjort?
Nä justdet, det var en nya ägaren!
Farfar har inte ägt den sedan jag gick i sexan.
Jag saknar dig mega mycker busfarfar!

Ps. Robin gick till apoteket för att handla till mig;P Har man pli? .ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0