fls

Helgen har varit kanonbra.
Fredags var jag hos Martina. Vi åkte först och handlade, sedan lagade vi mat och tittad på idol och åt mängder med godis:) Det får man när det är fredag:)
I lördags var jag hemma för Rebecca hade fest.
och söndagen bestod av hel dag med mys i soffan med Marcus:)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. har håla nu ett tag sen slutar jaf min sista lektion vid fem.
Det betyder att jag är hemma sex och det är förvisso lite segt.

Jag är jätte dålig på att skriva i min blogg för jag vet aldrig längre vad jag ska skriva.
Det är tråkigt om det bara är Marcus, Marcus och Marcus.
Men han är ju största delen av mitt liv och vi gör det mesta tillsammans.
Men jag ska försöka hitta något annat att skriva om men vet inte vad. Förslag skulle varit bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie Naglar

om mig mig mig :):):)

2009-10-20 @ 09:48:43
URL: http://www.designnaglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0