Fortfarande dålig på detta

Måndag idag och jag har precis haft en lektion.
Håller på att göra ett film omslag eller vad man ska kalla det och när jag blev nöjd med mitt arbete som jag länge suttit och pillat med skulle jag sträcka ut ryggen sammtidigt som jag granskade bilden från lite längre avstånd. Då hände det, jag fastnade med foten i sladden och råkade stänga av datorn. UTNA att ha hunnit spara det:(
Blir man ledsen?

Idag fyller Sabina år. GRATTIS!

Funderar skarpt på att träna idag.
Måste bara höra med syster och Emelie om dom ska träna idag:)

I fredags var jag hos Gabbab på tjejkväll och det var dundermysigt.
Kom lite tidigare och snacka lite skit:P
tack så mycket för kvällen Gabriell:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0