ikväll blir det fredagsmys

Idag ska jag hem till Martina:)
Tar bussen till hennes jobb sen kjör vi och handla och vidare hem till henne:)
Ska bli kul att ses igen:)

Emelie Naglar gav mig ett bra tips om hur jag ska göra när de ber mig vända vid lämpligplats;)
Får inte glömma det!

Fick en rolig historia innan. Tyckte den vad bra:P

Fröken till klassen:
-Imorgon är det årets viktigaste prov och jag accepterar inga ursäkter för att inte vara med. Möjligen en kärnkraftsolycka, svår personlig skada eller nära annhörigs bortgång, men inget annat.

Hela klassen nickar utom en lustigkurre som frågar:
-Men om jag skulle komma imorgon fullständigt utmattad pga intensiv sexuell aktivitet då?

Fröken ler sitt vänligaste leende och svarar:
-Då antar jag att du får skriva med andra handen.

Kommentarer
Postat av: mamma

hahahaaa

precis min humor!

2009-10-16 @ 21:44:43
Postat av: Emelie Naglar

Haha Emelie Naglar? Haha vi kom ju överens nu i Lördags om att hädanefter är det Emelie Bäst ;)

2009-10-19 @ 10:06:39
URL: http://www.designnaglar.blogspot.com
Postat av: Amanda

Svar: Jag men detta skrev jag ju innan dess:P

2009-10-19 @ 12:20:25
URL: http://amandagangenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0