såhär på kvällen

Jag vet att jag har tåkat vara skit kass på detta men jag har inte haft ork att sitta vi datorn +att Madeleine har haft internet KONSTANT nu när jag har varit hos mamma några dagar.

Saker som har hänt.
-Först och främst är GIPSET BORTA!!:)
-Sen råkade jag bli sjuk:(
-Tittade på bio i går (onsdag, samma dag som gipset rök) med pappa och familj. MUUUSIT!
-Stötte på Martina på Netto och det känndes främmande men ändå jätte roligt:)
-Malmö med Rebecca.
+annat smått och gott!

Tycker du om fruktsallad?
Tänkte besöka dig i morgon och ha det med.
Känns som att du behöver en vän just nu.
Kan ha fel men hoppas du gillar fruktsallad i allafall:P
Eller kakor om jag helt änkelt inte orkar skära frukt.
Tar kanske med mig ett par torra kakor från ICA.

Nu gjorde hjärtat klart för mig att han somnar nu.
Och något jag verkligen inte kan det är att somna sist så jag måste gå.
Hoppas ni förstår mitt rörigt inlägg.
vilket fall som hellst så återkommer jag i morgon:)

God natt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Määäd

tack så mycket tack...

2009-10-09 @ 08:22:51
Postat av: Martina

<3 kul att träffa dig också Manda

2009-10-09 @ 18:39:15
URL: http://wanadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0