Inte för att skryta

Spelade Minigolf med hjärtat igår:)
Jag vann såklart som vanligt.
Det är inte lönt att vi kör bäst av tre för jag vann ju första gången också:P

Gick sedan vid vattnet och bara mös.
Min man är den bästa man i världen!!

Just nu sitter jag och försöker platta ner mitt hår.
Det går aldrig när jag har sovit men blött hår.
Fismumrik ligger i sängen och sover. Telefonen ringer men jag ska låta honom sova till jag har plattat håret klart:)
Ska nog krypa ner till hans varma kropp!!
MMM jag bara älskar världens bästa.

Jag, annars är 18år och världens trevligaste;)

Kommentarer
Postat av: Hanna aka hannizzpuss

ohhh, vill oxå mysa och ha det mysigt!!! =(

2009-09-09 @ 13:16:11
Postat av: Amanda

Du kan komma och mysa ner dig i ett stort täcke och massa godis +en bra film hos mig om du vill:)

2009-09-09 @ 14:01:03
URL: http://amandagangenas.blogg.se/
Postat av: Hanna aka hannizzpuss

ohh ja gärna! vi får göra det i helgen =)

2009-09-09 @ 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0