Jag har jätteångest...

...För att jag inte längre vet vad jag ska ha på mig i morgon.
...För att mina vänner har problem.
...För att jag inte kan hjälpa dom.
...För att min högra tumme är bruten och det medföljer att jag är halft handikappad.
(har ni provat att torka er i röven med vänstran?)
...För att här är tyst och ensamt.
...För att jag inte kan träffa Marcus för att han jobbar för mycket (snälla amanda, nu när han väl har fått jobb så ska du väl inte klaga på det?)

Åhh inte ens allt godis i världen kan bota min ångest just nu. Jag verkligen hatar att vara ensam:'( Eller kanske, kom med ett stort påse godis och mys ner er i soffan framför Idol med mig.
Det skulle behövts nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0